Som tagen ur Heroes.

2010-02-25 @ 14:24:08
Inte nog med att min arbetsförmedlare Richard ser precis ut som Mohinder Suresh i Heroes, jag börjar nästan tro att han har förmågor också...

Alla som sett Heroes vet att serien handlar om ett gäng annorlunda, muterade människor som genom evolutionen fått coola krafter. Någon kan måla framtiden, någon kan flyga, någon kan teleportera, någon kan läsa andras tankar etc. Jag tror att Richard på Arbetsförmedlingen kanske har en sådan här kraft. Jag kom att tänka på detta igårkväll när jag berättade för Tommy om hur lik Richard var Mohinder i Heroes. Låt mig berätta.

Jag väntade i direktservice på att få en underskrift på mina papper som skulle in till Försäkringskassan. En dam sa åt mig att fylla i blanketten korrekt och sedan säga till. Jag satte mig vid ett bord och hann inte börja skriva förrän Richard dök upp. Han frågade om jag behövde hjälp och jag berättade om mitt ärende. Han tog med mig till hans dator, och utan att jag hade presenterat mig eller visat leg hade han slagit upp mig i datorn. Han visste inte ens mitt förnamn! Och jag hade inte hunnit skriva något på min blankett än, så han hade inte kunnat få namn och personnummer därifrån heller.

Därför tror jag att Richard har en ability att veta vad folk heter och vad deras personnummer är innan han frågat. Det är åtminstone vad jag vill tro, eftersom att det vore awesome. Dock skulle jag också vilja ha en förklaring hur han abr sig åt, har någon teorier så snälla kommentera, har funderat på detta i många timmar nu.

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

han kanske är en stalker :D (haha stavas de så?)

2010-02-26 @ 10:10:32
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0