Hmm...

2010-02-22 @ 15:17:11
Hade världens konstigaste dröm inatt, att jag tvingade med Elin till Cypern för att hon blivit övergiven på sin födelsedag. Arg som hon var följde hon med, och jag försökte göra hennes födelsedag perfekt. Enda nackdelen var, att jag inte hade några pengar att varken göra något där nere med eller kunna åka hem igen. Elin hittade på massa billiga nöjen, så som att titta på vacker natur, men jag ville bara hem. Tillslut fick jag tag i min far i telefon, och sjävklart glömde jag att be om en flygbiljett hem.

Drömmen var helt knäpp eftersom att den var både obehaglig, verklig och härlig på samma gång. Det var jättevarmt och soligt, vi badade i hav och pooler, samtidigt som det snöade, och samtidigt som jag hade den där panikkänslan i kroppen hela tiden eftersom att jag inte visste om jag skulle svälta ihjäl eller kanske aldrig ta mig hem igen.

Nåväl, nu blir det duschen, sen ska jag skriva på de där papprena samt hämta min post. Sugen på Kenneth's också... får se hur det blir med det.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0