Åhå

2010-02-23 @ 14:35:50
Just hemkommen från skolan, och ska precis sätta igång med städning. Det behövs, har lite disk, massa pant utspridd, tvätt att tvätta, skräp att slänga, saker att byta plats på. Sen ser det förhoppningsvis hyfsat ut här, och då bär det av till affären, tänkte laga lite mysmiddag ikväll. Får se vad det blir, som oftast med mig, jag gillar att inspireras på plats i köket. Antagligen kommer jag hemsläpandes på en köttslamsa och lite potatis och en burk creme fraishe att göra superimproviserad sås på.

Emem, jag saknar dig något så grymt mycket, skickade ett SMS till dig innan jag somnade men vet ju inte om de kommer fram eller om du kan se dem där nere i Thailand. Kontantkort är en bov på utlandsresor! Jag tänker på dig hela tiden och längtar efter en mimo- & emem-potatisdag. Du och jag min älskade velpelle.

Du är mitt solsken!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0