Yawn.

2010-12-13 @ 20:15:06
Nu har jag varit spontanduktig. Följde med Sofie och tränade samt solade, helt oplanerat och plötsligt. Har tränat dåligt sen vi fick damen då hon är en uppmärksamhetskrävande snuttiplutt (hon kostar både tid och pengar, var hos veterinären förra veckan...).

Nu är jag helst slut. Dagen har bestått av lite plugg, lek, gos, matlagning (åt Fixie), träning och solning. Hade inte tid att fixa håret idag, så det får ske imorgon. Lite pepp är jag allt.

Dags att laga korvstroganoff med ris. Är lat ikväll, så köpte en Stroganoffpanna-burk från Arla att bara röra ner i pannan med korven. Gott.

Sen blir det serier kan jag tala om för er!

Saknar dig min blomma, nästa gång du är i Karlstad vill jag boka upp dig!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0