TÄVLING!

2010-12-06 @ 00:57:24
Underbara, talangfulla och oerhört glädjespridande Hellomiami (nivet, teckningsbloggen jag länkat till förut) håller just nu på med en tävling, där man har chansen att vinna en unik t-shirt med Eiffeltornet-design från NikiDeluxe.

T-shirten är såpass unik det möjligen kan bli på detta kommersiella modeklot då varje plagg från NikiDeluxe endast finns i fyra exemplar. Du kan alltså, om du handlar hos NikiDeluxe (eller vinner t-shirten för denskull) vara ganska säker på att du aldrig (förhoppningsvis) snubblar in i någon bärandes samma plagg som du själv (förutsatt att du har plagget på dig dvs ;-)

Så kila till Hellomiami och var med och tävla omedelbums, annars kastar jag saffran och häller glögg på er!

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

Ja, den är rätt så lik faktiskt :)

2010-12-09 @ 01:32:14
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0