Nyårsoutfit.

2010-12-12 @ 21:35:45
Efter att ha genomsökt varenda millimeter av Nelly.com och Bubbleroom.se utan att hitta ett enda jävla skit som föll mig i smaken (eller som fanns kvar i XS) bar jag mig ner till stan, eller rättare sagt Bergvik för att leta efter passande plagg. Var sjukt sugen på en vit, axelbandslös klänning (jag och min vitomani), och var därför rätt kräsen i vad jag sökte. Hittade absolut ingenting i de första butikerna.

Men! Jag kom ut från Gina utan varken klännning eller vitt plagg. Istället hade jag med mig en söt liten svart spetskjol i en stor "Merry Christmas!"-papperspåse. Den är helt perfekt att ha till i princip allting! Enkla linnen, bodys, skjorta, t-shirts, nästan vad som helst skulle funka till den. Vilka accessoarer som helst också.

Sötnos! Överdel inte bestämd ännu.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0