Mårning.

2010-12-17 @ 07:40:23
Nu är morgonrutinen avklarad med Fixie. Förutom att hon åt på allt hon inte skulle äta på, ta hon den största bajsen ever (!!!!) på min fot. Seriöst. Bajsen var i klass med en människobebisbajs. Tur att fågelskit inte luktar...

Idag ska jag slipa lite på min hårfärg igen, jag är faktiskt ruskigt nöjd än så länge, men underhåret behöver ljusas upp lite. Ska också hämta ut en julklapp jag fått på posten, Egoboost - Isabella Löwengrip. Alltid skoj med gratisgrejer, man tackar och bockar CDON.com!

Tänker inte hålla er på halstret längre, bjuder på en hårfärgsbild, dock är ljuset det sämsta någonsin, och jag fick nog ta en 20 bilder innan man ens såg vad som var på bilden då jag är så fruktansvärt skakig på handen. Bjuder på den bästa, där man i alla fall någorlunda ser mitt hår. Ska försöka få en bättre bild när det är ljust ute.

Kanske kirrar något tidsinställt inlägg åt er medans jag är borta. Kika in sen igen!

Ser ut som om topparna är blå, men det är nog något kamera+spegel-fel. För blå är jag inte.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0