Julstök.

2010-12-22 @ 06:21:46
Sååå, vad gör jag uppe? Jo, jag vaknade klockan 05:53 av att jag var kissnödig helt enkelt, och såg ingen vits med att somna om, då jag har en hel del att stå i innan jul. Lägenhet ska städas, det ska tvättas, diskas, plockas, putsas fönster (ja, innifrån om man inte vill dö i köldchock), mat ska förberedas, påbörjas och lagas klart (köttbullar och jansson gör jag dagen innan jul), kläder ska sorteras, vikas och hängas...

Ja, jag har helt enkelt ett par förjävliga dagar framför mig. Men det är synd att klaga, lite mysig är det ju faktiskt, att göra saker i vetskapen om att det snart är jul.

Mathandling är i alla fall klar, jag och min bror var iväg till Coop Forum igår. Dock behöver jag antagligen smita iväg till Konsum eller ICA idag/imorgon, då Coop hade slut på brysselkål och revbensspjäll. Och det är ju måsten på julbordet.

Nä, nu ska jag hänga lite handdukar samt laga brakfrukost åt mig, Tommy och Fixie. Uppdaterar mer senare.

Bjuder på lite julkänslor. Just nu i dagarna vill man ha en öppen spis.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0