Handling.

2010-12-16 @ 18:40:44
Idag har det inte blivit mycket, skulle egentligen hälsat på en gammal vän, men tog mig en tupplur då jag har extrem mensvärk idag, och självklart försov jag mig. Så typiskt! Vaknade av att grannen Erik kom in och ville ha tillbaks sin nyckel, vi har varit kattvakter en dag.

När Tommy kom hem körde vi Erik till Lantmännen, han behövde köpa kattmat och kattsand. Själv letade jag efter fågelmat, men hittade inget på Lantmännen, så vi åkte vidare till Djurmagazinet på Våxnäs, där de hade både favoritmat och favoritgodis! Dem är så himla bra på Djurmagazinet tycker jag, glada, trevliga och de verkar kunniga. Dessutom klipper de klor på alla möjliga djur där, ifall ni råkar ha någon liten buse med för långa klor.

Nu sitter Fixie och vräker i sig av solrosfrön, nötter och sädesslag. Får se när hon upptäcker godisstängen med frön, honung och jordnötter. Ska bli kul att se om hon gillar den!


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0