Go'natt.

2010-12-14 @ 00:44:04
Nu ska jag sova som en liten fjällsippa. Eller nä. Först ska jag läsa min nya Cosmopolitan som damp ner i brevlådan idag. Älskar verkligen tidningsprenumerationer, då man blir lika snopen varje gång man finner en tidning när man tar in posten. Går jag till affär'n för att köpa en tidning, så vet jag ju att jag kommer hem med en tidning. Prenumerationer är som... en överraskning! Jag prenumererar just nu på SOLO och Cosmopolitan.

Imorgon blir jag blond! Inte helblond såklart, utan fräscha ljusa slingor. Kommer nog inte bli lika ljus som jag var innan jag blev skumbrun, men blondt blir det allt.

Så, imorgon blir det både bilder på mig, samt bilder på lägenheten! Ska bara få upp sovrumsspegeln först, vilket jag kirrar innan det blir frisering. Är ni taggade? :-D

Är det underbart eller underbart att bara försvinna in i ett
magazin som berör det mesta man håller varmt om hjärtat?
Skulle tippa på underbart!



Prenumererar du på någon tidning?

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0