Fika.

2010-12-23 @ 12:21:00
Just nu sitter jag antagligen och fikar med mina underbara vänner Fia, Tirren och S, förhoppningsvis på något superjuligt café (som inte är för crowded). Har inte träffat dessa vänner på alldeles för länge. Eller, Tirren träffade jag i och för sig på våran klassfest vi hade i slutet av augusti, sju år sedan vi gick ut nian. Fia träffade jag en del i somras då vi fick igång kontakten igen, men S har jag inte träffat på många år nu, vilket är fruktansvärt synd. Hon är en helgo tjej, genomsnäll, omtänksam och (det är ju ändå typ jul, eh?) alldeles alldeles underbar!

Jag har efter fikan i uppdrag att jaga julklappar till min bror och min far, två svåra personer att handla presenter till. Tror mina chanser ligger hos Teknikmagasinet, eller Kjell o. Co, eller Claes Ohlssons. De butikerna har en drös med "saker man inte visste att man behövde" för män. Någonting bör där ju finnas.

Längtar så efter julmaten imorgon, ännu inte varit på julbord i år. Det blir julmat för mig imorgon, så blir det julmat för mig på vår kompisjul den 27e.

Vad är er favorit på julbordet?

Jag ser ut att platsa i Trolltider.

Foto: Emelie Nilsson

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0