Dag 6 - min dag.

2010-12-23 @ 07:54:25
Åhå. Idag är det lite för mycket att göra, såhär da'n före doppareda'n.

Nu ska fåglarna ut, matas, lekas med, pussas, sen ska det möbleras om följt av byte av fågelbur för Fixie. Saker ska ner i förrådet och hur mycket skräp som helst ska återvinnas. Plast, tidningar, kartonger, metall, elektronik, batterier och så vidare. Sen ska jag hoppa i plurret, för klockan 12:00 ska jag möta tre älskade vänner nere vid bankomaten i MittiCity. Så ska där fikas, förhoppningsvis får jag tid efter det att köpa julklappar. Sen ska jag hem igen, tvätta, storstäda och förbereda janssons, köttbullar, revbensspjäll och lax.

Ska sätta Tommy på städning också minsann, han får ta och damma hyllor, fixa ordning i köket efter mig, för att sedan ta golven på julaftons morgon. Har man tre fåglar så hinner golvet bli fruktansvärt smutsigt över en dag, och smutsigt golv på julafton är ett big no-no.

Nu är det bäst att jag sätter igång ja... fixar något tidsinställt inlägg åt er under dagen, tills jag har tid att blogga igen.

Jag och snögumman Ursula (innan hon fick nipples) 2004 typ?

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0