Dag 4 - det här åt jag idag.

2010-12-20 @ 23:31:22
Hade laddat inför kvällen då jag tänkte göra hemmagjorda köttbullar, med egengjord brunsås, potatismos och lingonsylt... tills jag öppnar kylen och möts av en brun (ostekt) köttfärs som luktade illa. Då blev det att skrota den idéen, och istället improvisera lite.

Då vår kyl är enormt överfull tänkte jag den smarta tanken att använda mig av det som tar mest plats, givetvis blev det de tre öppnade förpackningarna fiskpinnar.

Så, idag blev det alltså enkelt, fiskpinnar, potatismos, välkryddad spenat samt hamburgerdressing. Finns det något godare till fiskpinnar än hamburgerdressing? Johnny's skall det vara dessutom.

För att vara helt ärlig, är det också allt jag ätit... på 24 timmar. Suger på att äta ensam.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0