Shoppiiiiiiing!

2010-08-03 @ 19:51:51
Idag blev det shopping på Bergvik. Jag och Tommy hittade ungefär lika mycker kul var. Jag kom hem med en svart fransväska, en vit spetsbody, ett vitt linne, ett par trosor, lösfransar, hårborste och säkert något jag glömt.

Tommy fick sig ett par skor, en scarf, en lila tshirt, en turkos tshirt och ett armband. Så "köpte jag ut" ett hårband/bandana åt Simon från Glitter, för det ville han väldigt gärna ha, så nu kommer han bli glad när han läser det här.

Alldeles för lat för att ladda upp bilderna från telefonen, gör det åt er imorgon :-)

Kommentera mera!
Postat av: Elin

Åh, jag ska nog shoppa idag jag ;) Hihi

2010-08-04 @ 07:50:27
URL: http://jagochbebismagen.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

Ja verkligen! Hoppas de passar också, då vore ju det toppen. Ja UGG:sen var skit fina, är själv ruskigt sugen på sånna till vintern! Har du fått hem dom än?

2010-08-04 @ 13:03:19
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0