Nu blir det nanna

2010-08-02 @ 23:09:56
En underbar dag fylld av underbara saker, underbara människor samt underbara händelser. Förutom det jag redan nämnt, så kom Simon hit på kvällen och jag bjöd på spaghetti, baconsås samt kladdkaka.

Imorgon är det städning som gäller, Tommy får dock diska eftersom jag fortfarande har bandage. På onsdag blir det fika och och stan med Sofie. Åker nog ut till stugan på torsdag, hoppas det blir fint väder! Sen blir det mini-semester söderut till Ullared med Malin, S Malin H, Erik, Stefan, Sabina och självklart Tommy fre-sön. Längtar!

Nu blir det att nanna kudden, och smälta allt bra som hänt. Läsa lite tjejtidningar som jag inhandlade förut blir först. Sov sött allihop! <3


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0