Mer info

2010-08-19 @ 15:13:52
Ville inte ge er alltför mycket information innan alla papper var klara, vilket dem är nu. Allting är klart och påskrivet, så...

NY LÄGENHEEEEEET! En tvåa på Kronoparken så att jag har nära till universitetet. Nyrenoverad, nya vitvaror, stor, ljus aaaaaah!

Inflyttning sker om 1½ vecka (!) så har lite knappt om tid, idag blir det IKEA och inhandla allt det mindre. Hittat en soffa på Sonnelids också.

Behöver vardagstallrikar, bestick, glas. Har redan ärvt en massa gammalt och antikt att ha när det är lite "finare" bjudningar hemma hos mig. Så behövs det det vanliga, toaborstar, hyllor, rengöringsprylar, värmeljus, blommor, galgar, duschdraperi... ja, allt det där man kanske inte tänker på men som jag tänker fixa idag!

Mattor, lampor och andra köksartiklar har jag redan köpt. Har också köpt massa dekorationsprylar, krukor, vaser och andra småprylar. Kan knappt vänta!

Ställde in min massage för att kunna spendera timme efter timme på IKEA <3

Vad tycks om soffan till mitt New York-tematiserade vardagsrum?
10 000kt, Sonnelids.

Kommentera mera!
Postat av: Helene

Trivs du i lägenheten?

2010-09-01 @ 17:23:06
URL: http://smultronblomster.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0