Godmorgon!

2010-08-19 @ 10:55:02
Vilket härligt väder att ligga och snooza i. Lite farligt kanske, men så skönt när det är grått ute. Det där dåliga samvetet som annars infinner sig de soliga dagarna dyker liksom aldrig upp på dagar som dessa. En långfrukost på detta och min början på denna dag är fulländad.

Ja just det, optikern igår... jag har tydligen 10% distantsyn, av 100%, vilket jag endast uppnår av att bära glasögon. Optikern sa till mig "jag tycker det är underligt att du inte kommit in tidigare".

De glasen vi tillstlut testade efter allt apparatstirrande var så fruktansvärt sköna. Utan dem såg jag en vit vägg med något grått på. Med dem såg jag bokstäver, även de minsta! I mitten av nästa vecka får jag "rätt glas, och rätt bågar" från Synsam. Bågarna är ett par svarta, tunna saker från Calvin Klein.

Mer sen!

Tror det var dessa bågar, finns många liknande nämligen

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0