Fy fan vilken bra dag

2010-08-02 @ 18:13:21
Började dagen med att vandra runt i lägenheten helt naken ett par timmar. Bakade kladdkaka, plockade lite, betalade räkningar. Får sedan ett samtal från mormor som förändrade hela den här månaden om man säger så. till det bättre såklart. Ullared och Rumänien, here I come! Får sedan ett till helt underbart samtal, att en Grå Jako-uppfödare i Skåne fått nya ägg och har en fågel leveransklar åt mig i November!

Jag är helt till mig av lycka verkligen, grå jako är verkligen min drömfågel. De är intelligenta, känslosamma, kloka individer med ett intellekt som ett fyraårigt människobarn. De blir oftast över 50 år gamla, vissa individer har blivit närmre hundra. Detta är alltså en livskamrat vi snackar om, en bebis! *Hoppar och studsar*

Grå Jako

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0