Full fräs

2010-08-05 @ 21:41:39
Upp klockan 05:00 imorse. Var tvungen att åka med Richard klockan 06:30 för att kunna komma ut till sommarstugan och mina kusiner. Innan han kom var jag tvungen att städa. När vi kom fram, vid kvart i sju, la jag mig och läste Den Förlorade Symbolen. Läste några timmar, somnade sedan som en stock. Är helt sjukt trött med tanke på att klockan bara är barnet och att jag somnade om mellan nio och tolv på dagen.

Har alltså varit i sommarstugan idag och träffat alla mina kusiner samt deras barn. Var en trevlig och givande dag, inte varje dag man träffar dem. Barnen är så söta och har blivit SÅ stora.

Imorgon åker vi till Ullared fredag - söndag (aldrig varit där faktiskt), kommer nog bli en upplevelse, hoppas jag. På måndag åker jag till stugan igen för att ge Molly (Helenas äldsta dotter) en födelsedagspresent, och på tisdag blir det klassfestplanering med Therese. Sen ska jag fixa flygbiljetter till Rumänien och boka Thailandsresa. Sen åker jag kanske till Borås, efter det blir Rumänien, sen börjar skolan. Någonstans i samma veva flyttar jag till en tvåa också. Jag är trött.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0