En ny dag

2010-08-18 @ 15:26:43
Sitter här som en fläskpannkaka idag. Har varit så sjukt mycket att göra att jag helt tappat all min energi. Dock ska jag skriva på min barnbok idag, fixa glasögon, spana in vad vi vill göra om på vår nya lägenhet samt träffa Sabina och Malin. Så jag har lite fullt upp...

Glasögon ja... behöver verkligen ett par, kan inte läsa vägskyltar förrän jag är typ brevid dem. Igår på auktionen fick Sabina berätta för mig vilket mönster saker och ting hade. Ett överkast som i mina ögon var kritvitt var tydligen rutigt, och en sopskyffel med borste som i mina ögon var limegrön var tydligen blommig.

Hämtade ut mina biljetter till Rumänien också. Ser verkligen fram emot det! Är vädret fint får vi runt 30 grader på dagarna. Inga fel!

På fredag är det klassfest som jag och Therese ordnat. Många kommer, ska bli så kul att återse gamla ansikten! Vi räknar med att bli runt 20 personer, och håller till i Henriettes lägenhet, en trea, på Herrhagen.

På söndag åker jag till mormor i Norrköping och hälsar på också... helt sjukt stressigt, men kul, absolut!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0