Bråttombråttombråttom

2010-08-06 @ 13:03:14
Tog just ett bad. I badet insåg jag att jag inte hade tid med bad, "men shit, vi åker ju snart?". Skyndade mig ur karet, på med kläder, torka håret. Tänkte nämligen åka ner och sola innan Ullared (Tommy fick inte ledigt så får åka när han har slutat jobba). KUTAR ner till hållplatsen, och vad inser jag då? Att jag kollat fel på tidtabellen. Bussen ner till stan går om 20 min. Så hinner småpacka lite sålänge, käka en smörgås, blogga.

Men i alla fall, vi drar runt 16 och kommer hem igen på söndag. Som sagt, vet inte vad jag ska förvänta mig, antingen får jag en positiv eller negativ upplevelse helt enkelt. Får ta det som det kommer. Gott sällskap gör nog det hela lite roligare.

Tog av bandaget innan jag hoppade i badet också. Måste fortfarande ha en plastpåse på vänsterhanden så fort jag ska typ bada, duscha, tvätta ansikte, diska. Såret ser freaky ut, men toppen sitter i alla fall ihop med fingret nu! Passade på att tvätta lite försiktigt för att inte göra någon skada i läkeprocessen. Har nu satt på bandage igen, självklart, dels för mitt fingers skull och dels för andras skull. Ingen vill se det där to be honest.

Men men, om jag inte klottrar ner något mer här så ses vi efter helgen. Ha det bra alla!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0