Vill du ha mer besökare till din blogg?

2010-04-24 @ 12:58:50
Var inne och kikade runt på lite olika bloggar förut, som vanligt, och hittade en tjej som länkade till Bloggtrafik.nu. Genom att registrera sig på denna sida får man två olika fördelar. Den första är att genom ett enkelt knapptryck, hamna på bloggar man inte tidiagre besökt. Den andra fördelen är den klart bästa. För varje blogg du själv besöker genom först nämda funktion, får du själv besökare till din egen blogg! Allt du behöver göra är att registera dig här, vilket självklart är gratis, och sedan sätta igång och besöka massa roliga bloggar.

Min statistik dagen jag registrerade mig;


Slutsatsen är;
Det är gratis och det funkar verkligen, så registrera dig du också!

Klicka här!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0