Veckan

2010-04-12 @ 19:05:36
Imorgon blir det plugg (muntligt i franskan), sola samt hämta ut två paket på posten. Det ena ett paket från Lustjakt (nej, jag tänker inte ge er mer information haha) och det andra är slingade extensions med clips från Taj Mahal som kommer att användas vid utgång och liknande. Inte haft extensions i på... ungefär fyra år, och gör aldrig om misstaget att skaffa permanenta extensions. Proceduren att få ur det (flätmetoden) tog längre tid än att sätta i det, och jag förlorade cirka 50% av min kalufs till på köpet. Var typ flintis i bakhuvet. Icke rolig känsla.

Efter det blir det antagligen Ikea, då vi ska köpa lite pyssel som kommer att behövas i framtiden (persienner, lakan, kuddar, ska ju köpa ny säng!). Dessutom fyller mamma, som kämpar på än, 55 år på torsdag så jag ska inhandla födelsedagspresenter till henne från mig, min bror, min far och min mormor. Hon behövde jumprar och, passande nog, sängkläder.

Onsdagen tar jag som den kommer, lite plugg, lite dator, lite TV, kanske någon bra film med jordgubbar som snacks. Mums. På torsdag blir det träning med Sofie, kondition på torsdagar, styrka på måndagar. Tar mig nog en solning också, måste bygga upp lite färg inför sommaren.

Vad helgen bjuder på återstår att se. Ska någon gång under veckan också till Ludvika och hämta en motor åt plutten som han tänkt köpa, som jag finansierar. Man måste ställa upp på andra, tjänster och gentjänster. Han har varit så supportive mot mig när CSN/försäkringskassan krånglat med mig, och eftersom att jag nu fick ut en rätt stor klumpsumma idag har jag råd att hjälpa honom, för att visa min uppskattning.

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Vad skönt att du fått pengar ;) Det förtjänade du !!!!

2010-04-13 @ 09:47:33
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0