Tre saker

2010-04-26 @ 10:21:38
Tre saker jag inte förstår mig på:
1. Tiden
2. Varför samma ballad är bra ena dagen och dålig andra dagen
3. Magont

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet jag sitter vid:
1. Mobiltelefon
2. Snus
3. Klädroller

Tre saker jag gör just nu:
1. Sitter inburrad i täcket
2. Snusar
3. Lyssnar på musik

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
1. Simma med delfiner
2. Hålla i en pandaunge
3. Gifta mig

Tre saker jag kan:
1. Spela piano
2. Böja fingrarna åt fel håll
3. Laga mat

Tre saker jag inte kan:
1. Knäppa med mina störda fingrar
2. Gå på händer
3. Slicka mig på armbågen

Tre favoriträtter:
1. Fläskfilé med pepparsås
2. Pizza Margherita med bearnaisesås
3. Räkor i mängder

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0