Tips för bakfulla

2010-04-25 @ 12:19:55
Inte många lär väl ha missat de brustabletter som säljs under namnet Bakis? Jag har själv inte testat detta preparat, men antar att det har samma verksamma ämnen som Resorb. Och Resorb är underbart! Jag har väldiga problem med bakfylla dagen efter, även om jag så bara tagit ett glas vin så känns det som om jag är döende. Fick då av Malin ett rör Resorb, som ska återställa vätske- och saltbalansen i kroppen. Jag har tagit för vana att, om jag kommer ihåg, ta en Resorb innan läggdags och en när jag vaknar. Smaken är inte alltför hemsk och det går ner även om man har kväljningar. Detta hjälper verkligen, åtminstone på mig. Alla kanske reagerar olika på produkten, men jag vill i alla fall rekommendera folk att testa!

Jag har smaken apelsin hemma i badrumsskåpet.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0