Sista lugna dagen

2010-04-25 @ 11:53:17
Så blev det på något vänster söndag igen. Vaknade för ett bra tag sen, men mannen som så djupt att jag bestämde mig för att somna om igen. Så har jag vaknat-somnat x-antal gånger under några timmar. Orkade tillslut inte längre och lyfte på fläsket.

Idag ska vi till Tommys farmor som lagar någon smaskig söndagsmiddag till oss. Sen ska jag småstäda lite här hemma igen, har ett helt lass med nyinköpta kläder som vill ha plats i garderoben. Vet inte hur jag ska ta mig till för att göra plats dock. Det bästa vore kanske att gå igenom allt och skänka en hög kläder till välbehövande.

Måndagen ser jag fram emot, då blir det att låna en roman från 1930 eller tidigare, på engelska, och börja läsa. Kan vara både givande och krävande. Sen blir det till frissan för att fixa vinterbarret. Klippning och slingning, skulle säkert behöva kapa av längre än jag tror. Så brukar det vara. Men Malin på Clipodrom klipper aldrig mer än man ber henne om, en av anledningarna till att hon är min favorit.

Så kommer det ett paket på måndag eller tisdag också, med mina H&M-saker. Det var tur att jag beställde skorna online för, mycket riktigt, så fanns dem inte kvar i storlek 36 här i Karlstad.

Duschen blir!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0