Sådär ja

2010-04-19 @ 14:22:34
Nu har jag fått bilderna från helgen. Vissa var riktigt fina och klara och skarpa, andra syntes att det var en skakig fyllehand som tagit, haha. Sitter och pillar lite med det nu, tänkte göra ett stort ölspel av många av bilderna bara att skriva ut och fylla i som Malin vill ha det, och av några av bilderna tänkte jag göra ett litet, intimt kollage på mig, Malin, Erik och Tommy att rama in i en vanlig ram. Har lite pyssel framför mig, håller på och beskär bilderna just nu, även om jag inte är klar tänkte jag i alla fall dela med mig av helgens eskapader, som jag lovat.

Klicka på miniatyrerna för förstorning







Nu ska jag gå och handla, det blir lövbiff, blev så sugen när jag läste i Elins blogg att hon skulle äta det. Behöver handla tvål, toalettpapper och lite annat tjafs också så det är bara att klä på sig och gå. Sen blir det plugg hela dagen och hela kvällen, har mycket att ta igen då jag legat på latsidan de senaste dagarna.

PS. Någon som vet vart man kan fixa en såndär handskriven signatur som många har nuförtiden? Ser så snyggt ut att avsluta varje inlägg med. Kikade runt lite igår, men hittade inget. Är det något folk gör i typ Photoshop eller liknande?

Kommentera mera!
Postat av: Anonym

Man gør signaturen i tex photoshop och lægger sen in i bloggens stilmall så den kommer med automatiskt.

2010-04-19 @ 18:52:02

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0