Pust!

2010-04-23 @ 13:26:51
Nu är jag äntligen hemma igen!

Provet gick verkligen jättebra, kunde varenda (!) fråga, det hade jag inte tippat på. Men det brukar vara så, när man väl sitter där med ett prov eller en tenta framför sig så inser man att man kan mer än man tror.

Nu är i alla fall franskan klar och det är jag inte så lite glad över. Antagligen får jag MVG, så jag firade mig själv genom en shoppingrunda på stan. Jag köpte en randig t-shirt klänning (inspiration från min barndomsvän Elin), två ringar, en turkos och en vit, ett par skor (typiskt, jag som köpte skor igår) i loafers-modell, pormaskplåster, två BH:ar med tillhörande trosor, ett turkost armband, vita, mönstrade solglasögon, en vit sjal.

Inne på H&M tänkte jag också köpa med lite kalsonger till mannen (det behövs!) men hittade så mycket andra fina grejer för män också. Gick ut därifrån med, förutom saker till mig själv, en tröja, en t-shirt och tre par kalsonger till Tommy. Då gick jag till Lagerhaus för att se om jag kunde hitta något gulligt presentpapper samt kort att skriva på. Därifrån fick jag med mig två böcker till Tommy, en chokladkaka med roligt omslag, "kärlekstuggumin", doftljus samt det jag kom dit för att köpa.

Tänkte börja slå in allt snart. Kanske ska städa lite också så att han får komma hem till helgen och det är rent, snyggt och en hög med presenter på sängen. Då skulle åtminstone jag blivit glad.

Ska se om jag kan hitta bilder på det jag köpte till mig själv snart, men just nu blir det käk (skagenbaguette, yum!), är inte nådigt hungrig.

Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

Det är underbart att unna sig presenter ibland! :D Jag tror Tommy kommer bli suuuuuper glad, det skulle jag bli ialla fall :)

2010-04-23 @ 13:34:34
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0