Pust

2010-04-28 @ 14:19:17
Blev medtvingad på en tvåtimmarspromenad. Gått så att fötterna känns platta som ankfötter. Försökte kalkylera lite på HUR långt vi faktiskt gick, och kom fram att vi gick närmre en mil. Inte att förglömma att jag har universums sämsta kondis också.

Gick förbi Välsviken också, så tittade in på nya, stora ICA och köpte glödlampor. För badrumslampan poffade det första som hände imorse. Min bror fick hjälpa mig byta glödlampan, för jag nådde inte ens när jag stog på en stol, haha. Är inte längre än 160.

Städa blev det inget av igår heller, om man skulle ta och städa fram till 15:30 och sen åka ner till stan... måste bara verkligen vila fötterna en kvart eller något.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0