Puh!

2010-04-13 @ 14:26:23
Har antagit mig lite väl många projekt idag. Dagen började med plugg följt av muntligt i franskan, funderade på att antingen åka ner och sola eller åka och shoppa lite innan jag och mannen skulle till IKEA, men började städa lite smått. Nu har det urartat till råstädning. Städat badrum, diskat, dammsugit golv, dammsugit säng, dammat och dammtorkat ytor, sorterat saker, slängt onödig skit, lagt undan vinterjackor/vinterskor, tvättat, vikt kläder, gjort en ljusdekoration. Håller just nu på att riva bort sängkläderna, men ska inte bädda rent förrän vi varit på IKEA då jag tänkte köpa nya lakan och grejer. Det är en lyxig känsla att sova i sprillans lakan.

Är helt svett och än är jag inte klar. Tar mig nog ytterligare någon timme. Tjipp!

Bjuder på den här bilden! Tommy är mesig.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0