Onlineshopping

2010-04-22 @ 18:40:27
Hittade just ett par underbara tygskor på den här tjejens blogg. H&M 129kr. Det är ju typ gratis! Så bestämde mig för att istället för att traska till H&M imorgon, beställa dem online då jag misstänker att storlek 36 inte finns kvar i butiken, om de ens finns i Karlstad. Online fanns dem, men man kunde inte beställa varor för under 190kr. Så jag passade på att klicka hem en axelbandslös, vit BH. Kommer att komma väl till pass i sommar.

Dessutom förtjänade jag det för har just skickat in min sista franskauppgift EVER! Den blev dessutom bra. Slutprov imorgon, sen är det byebye franska. *vinka*

Skor 129kr, H&M


BH 149kr, H&M

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0