Nyfriserad

2010-04-26 @ 17:58:07
Sådär, då var man hemma igen. Uträttat lite ärenden också, men glömde låna den förbannade engelska romanen.

Vad gjorde min favoritfrisör med mig då? Jo, vi kapade av ungefär 7 cm, upp till 10 cm i vissa partier, samt klippte av luggen lite för att få fram lite volym runt ansiktet. Så slingade vi håret i två nyanser, askblond samt en blond med varm koppar i, för att få fram olika nyanser för att göra håret mer levande. Efteråt hade vi i en stark, snabbverkande blonderingskräm i hårbotten för att ljusa upp närmast rötterna lite mer då jag naturligt är ganska mycket mörkare än jag slingar det.

Tänker återigen rekommendera Malin på Clipodrom i Karlstad, då hon alltid gör precis som man vill ha det, klipper inte en mm längre än man vill och färgar i exakt den nyansen man bett om. Tack Malin!

Kommentera mera!
Postat av: Betty som kommer insvichande

Vore skoj att se foto.

2010-04-26 @ 22:21:12

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0