Mornin

2010-04-20 @ 07:43:32
Tänkte vara en snäll människa idag och gick upp med tuppen för att göra frukost åt mysesnosen. Han blev glad. Nu har han åkt till jobbet och jag är en z-o-m-b-i-e. Har dessutom muntligt igen klockan 10:00. Vad är det med lärare att alltid föreslå morgnar för att göra saker? Det skulle absolut inte jag göra. Skulle be mina elever att ringa så sent som möjligt så att de är säkra på att jag är vaken ifall jag har en sjukdag eller ifall jag råkat ta ledigt eller ifall jag bara försover mig eller... you get the idea. Väntar på att teet ska svalna, sen blir det frukost för mig innan jag sätter igång med min underbara franskagrammatik. Verkligen så lycklig! Or not. Har slutprov på fredag dessutom.

Efter det blir det träning med Sofie och några timmars paus från pluggandet. Handla med sig lite käk på vägen hem, fast har en så'ndär Felix Pasta Italia i frysen som man kanske skulle testa, mozarella-tomat.

Nu ser jag i kors, hej!


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0