Manikyr

2010-04-27 @ 21:06:02
Tänkte sätta mig med och pyssla med lite manikyr snart. Köpte ett helt manikyrset för någon månad sedan, med topplack, grundlack och vitt lack för området längst ut. Köpte också flera olika filar och mallar, så att manikyren lägger sig i en perfekt linje. Manikyren tar väl ungefär en timme med tvätt, lack som ska torka och handkräm som ska gå in i huden och nagelbanden.

Jag brukar sällan fixa naglarna, jag har bitit på naglarna sedan jag var mycket liten och lyckas inte vänja av det. Som tur är växer naglarna som ogräs, är nästan hundra på att jag bet ner naglarna så långt det gick förra veckan, och idag är det tillräckligt långa för att misstas som lösnaglar när jag fixar manikyren. Samma sak med mitt hår. Ogräs!



Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

Ja, tack så mycket för tipset! :D ska försöka hinna med det.

2010-04-27 @ 21:13:26
URL: http://talulah.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

ja men va fan, kör på :D du har inget å förlora :P så länge dom är sköna att ha på sig så skulle jag ha behållt dom på en gång! Jag fick också bilden i huvudet på en uteservering och en sommar ute kväll ;) Shit, du kommer bli hetast i karlstad Mimo! :D

2010-04-27 @ 22:26:32
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0