Lillshopping

2010-04-26 @ 18:06:16
Med mig hem idag fick jag ett par jeanstights (suck, ja jag har 8 par nu), ögonmake-up-remover, en jordgubbsansiktsmask, lösfransar till Valborg samt en godis/vaniljdoftande hårolja som inte fettar ner håret eller tynger det, utan enbart ger fukt till mina annars torra längder. Om jag inte packar in mitt hår efter varje tvätt fnasar sig håret väldigt och extra fukt är därför jätteviktigt för att inte skada det vid borstning och liknande.

Tittade också förbi Rusta och Willy's för lite mat och sån't. En stock snus och ett par lotter fick det bli också. Inte blev jag multimiljonär, men vann i alla fall två nya lotter.

Lillshopping.



Nu ska jag laga köttfärssås och spaghetti, och sen göra ansiktsmask. Tjejtidningar fick jag med mig hem också, så det blir en mysig kväll. Imorgon måste jag verkligen komma ihåg den där engelskaromanen, påminn mig!

Kommentera mera!
Postat av: SixthFloor

Åååh, jag saknar att handla i Sverige!! <33

2010-04-26 @ 18:56:08
URL: http://sixthfloor.blogg.se/
Postat av: Malin Holst

Vad händer på valborg då? :D:D

2010-04-27 @ 00:13:21
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0