Invalid

2010-04-19 @ 12:10:06
Idag händer det för omväxlings skull inte så mycket. Jag skulle ha tränat, men Sofie skulle besikta sin motorcykel idag så jag täntke låta henne ringa och säga vad som händer. Annars får vi väl ta träningen imorgon, vilket inte gör mig någonting. Har vrålont i magen och är sjukt trött och tänkte gå igenom min franskabok från början, för att förfriska minnet. Måste verkligen träna på min grammatik, gjorde det sämsta muntliga ever förra veckan, men lyckades ändå knipa ett VG. Inte FÖR illa med tanke på att jag inte ens trodde jag hade klarat mig.

Lunch idag då... funderar på att antingen göra något kul av lövbiff eller göra någon pastasås av något slag. Räksallad har jag ätit typ hundra gånger den senaste veckan, så gör jag sallad blir det kycklingsallad, med fetaost och grekisk dressing. Äh det märks helt enkelt, blir väl lunch framåt 14. Tills dess ska jag sätta på mig plugg-facet och disciplinera mig själv.

Malin har inte lagt upp några bilder än, men fick tag på den här. Den bjuder jag på.



Kommentera mera!
Postat av: Malin

Logga in på msn sen!

2010-04-19 @ 12:17:34
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0