Inför sommaren

2010-04-12 @ 20:03:17
Ska ta mig en såndär "inför-sommaren-shoppingtur" någon gång snart och köpa på mig nödvändigheter som kan komma att behövas. Här är min lista.

  • Shorts. Jeansshorts, korta chinos, tygshorts. Shorts helt enkelt.
  • Solskydd. Enda stället jag någonsin bränt mig på är ansiktet, men en SPF ger också en snyggare bränna. Jag satsar på en låg faktor för hela kroppen.
  • Solglasögon. Jag tror att jag är uppe i 12 par as I write, men en ny färg/modell inför sommaren skadar inte. Röda bågar är snygga tillsammans med vita/marinfärgade kläder.
  • Bikini! Här har jag också ett antal som fortfarande passar och platsar, men det finns ju så många snygga nyheter. Hittade en vit och svartrandig idag som blir att prova.
  • Klänningar, klänningar, klänningar. Har så många klänningar att jag knappt får plats i mitt boende, men mer finns det alltid plats för. Slutar nog med att jag får kasta ut datorn. Eller mig själv. I sommar vill jag ha småblommigt och pastelligt, och självklart massa vitt!
  • Vitamintabletter. Det säger sig självt. Knaprar också annat skumt så som Ginsana och Silica, för inre välbefinnande samt hud/hår/naglar.
Ska också, inför sommaren, sätta mig ner och samla alla mina grillfavoriter i en mapp/pärm. Marinader, kalla såser, saftiga köttbitar, tillbehör (gratänger, sallader mm). I sommar är det jag som är grilldrottningen och tänker stå som ansvarig för många mysiga kvällar.

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0