Haha kom att tänka på...

2010-04-25 @ 13:15:20
...igår fick jag ett SMS från ett okänt nummer, som inte fanns registrerat på Eniro. Det stod "Grattis på födelsedagen! Nu är du 22! Wohoo! Hoppas du får en jättetrevlig dag och firar hårt ikväll!". För en sekund trodde jag att jag på något sätt blivit bortrövad av utomjordingar och missat 5 månader av mitt liv. Nästa sekund trodde jag att jag hade blivit galen och tappat tidsuppfattningen. Jag var liksom tvungen att kolla kalendern på min mobil, och när jag såg att det fortfarande var april kunde jag pusta ut. Skickade som svar "Tack så mycket, det ska jag komma ihåg om fem månader. Vad var ditt namn igen?". Jag fick inget mer svar.

Personen gissade i alla fall rätt på år, inte dåligt!

Kommentera mera!
Postat av: jackie

nej, jag vill inte provocera dig. Aldrig velat ha läsare eller bara allmänt irritera personer. Men min kompis berättade för mig att det var din ip-adress som hade lämnat en elak kommentar på hennes blogg som hon hade tagit illa vid sig.

2010-04-25 @ 13:29:40
URL: http://jackiieees.blogg.se/
Postat av: jackie

Du hade kommenterat tidigare med ditt namn och bloggadress och sedan en elak kommentar utan namn och bloggadress, så hon såg att det var samma. Jag leker inte detektiv jag försvarar min kompis, om någon säger något så elakt till henne som det stod i kommentaren så är det klart att jag står upp för henne. Om hon nu hade fel eller ljög, det vet jag inte men det var inte meningen att attackera en oskyldig person. Jag frågade henne klart och tydligt om hon var säker, vilket hon sa att hon va mer kan jag inget göra.

2010-04-25 @ 13:41:20
URL: http://jackiieees.blogg.se/
Postat av: jackie

Hur skulle jag kunna veta varför du skulle kommentera elaka kommentarer i någon annans blogg eftersom att jag inte känner dig? Jag litade på att det hon sa var sant men tydligen inte. Så jag ber om ursäkt om jag attackerade dig om du inte gjort något, det var inte mitt syfte att gå på någon som inte sagt något.

2010-04-25 @ 13:56:28
URL: http://jackiieees.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0