Gött

2010-04-20 @ 21:02:20
För en gångs skull blir det en tidig kväll. Sov kanske 4 timmar inatt och har hållt igång hela dagen sen 7 imorse, plus att jag har tränat som min kropp inte är van vid. Ska nanna om kanske... en timme. Lite tjejtidningar blir det först. Är shoppingsugen och skulle gärna ta mig en tur på stan imorgon eftermiddag. Inspiration sökes. Vet inte riktigt vad som kan fattas i min garderob vid det här laget. Ett par tygskor har jag ju inte hittat än i alla fall. Mer klänningar vore smaskens, självklart. Dessutom förtjänar jag det eftersom att jag fick MVG (!) på dagens muntliga. Räcker med att skriva VG på slutprovet för att få MVG i slutbetyg, eftersom att jag har 8/9 MVG so far i kursen.

Jaja, nu lämnar jag er för min hög med olästa tidningar. Köpte på mig alla nya utgåvor av i princip alla "kvinnliga" tidningar. Yummy!

Bara för att du är så vacker, min snöprinsessa!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0