Gårdagen

2010-04-18 @ 17:59:01
Var underbar, massa kul folk, massa vin, snacks, tjöt, TV-spel. Riktigt trevligt, tack Malin och Erik <3 Speciellt tack till Malin för att du är en så'n underbar vän, alltid lyssnar och kommer med värmande ord. Det betyder otroligt mycket att få ha dig i mitt liv. Du är helt otrolig!

Bilder från gårdagen tänkte jag lägga upp så snart Malin lagt upp dem på sin blogg så att jag kan sno dem! :-)

Pst. Malin, lägg upp varenda en, tänkte göra ett coolt kollage till dig!

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Du är också en underbar vän! Kvällen har inte varit så bra så jag lägger ut bilderna imorgon! <3

2010-04-18 @ 21:32:33
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0