Duttig

2010-04-26 @ 11:02:49
Nu har jag varit duktig och betalat räkningarna, allt från fakturor för internetshopping, tidningsprenumerationer, sjukhusbesök och skolböcker. 3 000kr fattigare är okul.

Ska sticka till frissan om lite drygt två timmar och klippa av en sisådär 5cm samt fräscha upp nyansen lite. Tänkte köpa med mig lite hårvårdsprodukter hem också, testa något nytt. Får se vad de lurar på mig. Har presentkort på Clipodrom också dock, det kom jag på nu! Passande! Får se om det blir lite shopping efteråt också, kan inte komma för mig att jag behöver något, men det är underbart att gå i butiker! <3

Kom att tänka på, när jag bodde i Uppsala. Hur jag längtade hem till Karlstad. Inte bara för att jag har vänner och familj här, utan också för att Karlstad är läskigt vackert om man öppnar ögonen. Natursköna områden, lummiga skogar, ängar, Klarälven och Vänern som möts i ett delta och delar upp stadskärnan i uddar, holmar och öar, alla stränder och badplatser. Jag älskar hur Klarälven går rakt genom innerstan! Detta i kontrast till Sveriges krogtätaste innerstad, med ett brett shoppingutbud, massivs med uteserveringar, kaféer och diverse butiker i gamla, vackra hus. Nej fy, flyttar jag igen kommer jag säkerligen längta tillbaks lika mycket. Karlstad är en sommarstad!

Karlstad






Kommentera mera!
Postat av: Malin Holst

hehe du ska vara glad över att du inte har räknar som är över 5000 VARJE månad :P

2010-04-27 @ 00:18:11
URL: http://talulah.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0