Dagens

2010-04-26 @ 12:57:36

Dagens humör: Peppad.
Dagens kropp: Pigg.

Dagens frisyr: Slarvigt uppsatt i hårklämma.
Dagens klädsel: Lacktights, A-skuren persikofärgad miniklänning.

Dagens planer: Frisören, biblioteket, plugga, hämta ut paket.
Dagens borde: Plugga, vilket jag ska göra.

Dagens lunch: Räksallad med romsås och vitlöksbaguette.

Dagens längtan: Efter sommaren.
Dagens vill ha: Ett par Christian Louboutin.
Dagens beroende: Räkor.

Dagens tråkigaste: Mensvärk.
Dagens roligaste: Att äntligen få fixa håret!

Dagens låt: Alicia Keys - Try Sleeping With a Broken Heart

Kommentera mera!
Postat av: myolivia *

hoppas det äe bra med dig :D

veckan blogg finns om du kikar in :D



PUSS :D<3

2010-04-26 @ 14:39:52
URL: http://myoliviaa.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0