Dagens

2010-04-24 @ 21:37:07

Dagens humör: Uttråkad.
Dagens kropp: Energisk.

Dagens frisyr: Hög tofs.
Dagens klädsel: Randig T-shirtklänning, spetstights.

Dagens planer: Överleva tristessen med hjälp av bloggande.
Dagens borde: Städa bort allt nyinköpt som bara ligger och dräller i sängen.

Dagens längtan: Skräpmat.
Dagens vill ha: En ny tubklänning.
Dagens beroende: Bloggen.

Dagens tråkigaste: Att jag är uttråkad säger väl en del om dagen...
Dagens roligaste: Att jag slapp vakna upp av ett alarm imorse.

Dagens låt: Mika - Rain

Kommentera mera!
Postat av: Jackie

VADFAN tänker du med när du kommenterar runt elaka saker på andras bloggar? Bakom en dataskärm, anonymt. FAAAAN va cool och modig du är. Men allvarligt, ge dig de e fan inge coolt att göra så, inte kul heller för den delen. Väx upp!

2010-04-25 @ 10:38:42
URL: http://jackiieees.blogg.se/
Postat av: Mimo

Sv; Hmm... tror visst du har tagit fel på person eller hamnat fel? Eller bara är ute efter att provocera? Ja vad vet jag, men jag lämnar aldrig elaka kommentarer, och speciellt inte anonymt. Om jag nu hade lämnat anonyma kommentarer, hur skulle du då ha hittat hit? Ha't bra!

2010-04-25 @ 11:46:00
URL: http://mimosplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0