Börjar dra ihop sig...

2010-04-22 @ 20:49:44
Någon som har tips på bra lypsyl? Brukade använda ett från Vichy tror jag det var, som jag verkligen älskade, men som av någon anledning slutade tillverkas.

Känner mig inte förberedd på slutprovet. Allt jag fokuserar på är morgondagens shoppingtur, ska bli såå härligt. Försökt plugga mest hela dagen men blivit avbruten av saker som tagit min uppmärksamhet ifrån mig.

Vad som ska inhandlas imorgon;
  • Underkläder
  • Pormaskplåster
  • Titta på plånböcker
  • Någon snygg ring (som matchar mina underbara örhängen)
  • Ögoncréme
  • Titta på bikinis!
  • Helgens mat
Får säkert med mig någon snygg klänning hem också. Skor beställde jag ju från internet idag, så den biten är i alla fall avklarad. Efter min shoppingtur ska jag hem och städa. Sjukt kul. Sen ska jag laga mat. Lite roligare.

Kommentera mera!
Postat av: jasmina

haha jag med ska nog gå en sväng nere i centrumet innan jag går hem :P jaha okej.. vad är det för språk då? det är toppen med mig.. har precis gjort ett prov i fysik idag och det känns så skönt att ha gjort det :D

2010-04-22 @ 21:01:47
URL: http://jasminab.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0