Biker-jacka

2010-04-24 @ 17:40:26
Ingenting är så hett som biker-jackan just nu, enligt mig. Och då menar jag inte biker-jackan i skinnmodell utan den lite tunnare i tyg. Den ska vara kort i midjan och med många knappar/dragkedjor, samt eventuellt andra snygga detaljer. Min egen är veckad i ryggen och har vridna sömmar i ärmarna. Många jag träffat när jag haft jackan på mig har frågat vart den är ifrån. Min är från Gina Tricot och kostar ynka 300kr. Men så fick jag höra att den är slutsåld i stan och bara finns kvar i stora storlekar på nätet.

Så tänkte tipsa alla om att det finns en liknande modell på H&M som jag såg igår. Jag kollade inte priset dock inte priset, men H&M brukar ha vänliga priser. Den är dock lite längre i midjan än min egen, men förövrigt väldigt lika. Den från H&M finns i ljusbeige.

Slutsåld från Gina


H&M's variant

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0