Nu jävlar!

2009-09-16 @ 10:44:14
Nu har jag gjort det. Sökt mitt drömjobb. Inte för att dem rekryterar, men skrev ett sånt jäkla bra ansökningsbrev att jag nästan vill buga för mig själv. Jag var bara tvungen. Enda kruxet är väl, att om jag isåfall får det måste jag flytta till Stockholm, och det känner jag inte för att göra om inte snutten följer med. Får väl leka independant woman och flytta själv om inte annat, för jobbet är min framtid.

Mer detaljer får ni inte, berättar mer om det verkar positivt istället.

Varma mackor med goudaost blev min frukost. Ville köpa en baguette från Sjöqvistens när jag ändå var nere i stan förut, men det öppnade inte förrän klockan 10.

Idag ska jag ju vinna på Lotto förresten. Hamnade bakom en bil vars registreringsskylt var TUR förut, det kändes lovande. På tal om registreringsskyltar... jag letar fortfarande, efter ett halvår, efter reg. skylt 002 i "leta-nummer-leken". Jag måste vara den mest ouppmärksamma som finns.

Kommentera mera!
Postat av: simone

Sv: Tack så hemskt mycket! :)



Har faktiskt inte prövat Comp, den måste jag absolut testa nu medans jag är förkyld ^^ Tack för tipset ;)

2009-09-16 @ 10:46:09
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0