Glädje

2009-09-15 @ 19:29:36
Känner mig glad från topp till tå. Hela jag känner mig lycklig, och har gjort sedan igår. Trött, men lycklig.

Har äntligen fått min kallelse till Arbetsförmedlingen. Imorgon klockan 8:15. Kunde dem inte ha gett mig en tidigare tid? :-P Kanske måste fila på CV och grejer. Leta fram mina betyg. Har dock ingen motivation till det, vill bara sätta mig och glo på nya avsnittet Gossip Girl som släpptes i USA igår, episod 1 säsong 3! Gossip girl är ren njutning för hela slanten. Tack Emem, för att du tvingade mig att börja titta på GG. <3


Kommentera mera!
Postat av: emem

så lite så älskling ;) Tack för att du tvingade mig att se på Lipstick, tyvärr saknar jag serien som en GALNING nu när den inte går :(

2009-09-15 @ 22:52:19
URL: http://ememsplace.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0