Brunch

2009-09-14 @ 12:08:13
Idag ska jag fan spela på lotto, 156 miljoner jatack, och jag har ju lyckats pricka rätt förr. Vinner jag, ska jag köpa en prestandabil till Tommy, en golfbil till pappa, en tjejbil till Emem, en... någonting till min bror. Erik och Malin skulle få sig en kärra också. Någon mer som vill ha bil? Emem skulle dessutom få ett oändligt shoppnigkonto så att hon kan vara lycklig föralltid. Själv skulle jag köpa hus utomlands, förtidspensionera mig, köpa tjänstefolk (stylist, frisör, butler, någon?), enbart äta smörgåstårta och färska havskräftor till middag, kanske skulle köpa något coolt exotiskt djur också... att ha på min stora, extremt välskötta tomt (trädgårdsmästare!).

Så ja, lotto blir. Tills jag kan göra allt det där.

Men innan lotto bär det av på brunch med Emem, mys!

Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0