Viva la vida

2009-10-23 @ 11:30:25
Tror starkt på det här med att kärlek, vänner och musik är det enda du behöver här i livet. Förutom mat och vatten antar jag. Jag borde ha levt på 70-talet när alla sprang runt med softa filosofier, "love, peace and understanding". Varför är samhället så stelt, tråkigt och främlingsfientligt idag?

Fick helt fruktansvärt mycket beröm på Arbetsförmedlingen idag. Jag är så sjukt bra. Min handledare läste igenom mitt CV och sa "ja, om du inte får ett jobb på det här CV:t, då vet jag inte!". Skönt att höra, att få lite motivation och peppning.

Dock hade tanterna och farbröderna på Tingvallagymnasiet fått för sig att ha kafferast precis när jag komer dit för att få en kopia på mina betyg. Kafferasten skulle vara en halvtimme, och sluta klockan 10. Jag skulle vara på Arbetsförmedlingen klockan 10:15. Kafferasten var inte slut 10:10 när jag var tvungen att springa iväg i mina skyhöga klackar.

Veckans hitvarning på RixFM. Darin - Viva la Vida. Men kom igen? Kunde han inte vänta på att dem i alla fall skulle sluta spela sönder Coldplay's version innan han släpper sin på singel? Man är riktigt drygt trött på Coldplay's version vid det här laget. Hade jag hetat Darin Zanyar hade jag nog sparat på krutet tills typ... år 2011.


Kommentera mera!

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0