Seeeen kväll

2009-10-25 @ 04:47:51
Efter att ha stormat killkvällen hemma hos Erik, druckit KUNGöl och gosat ihjäl mig med katten Dollar, sett en film, myst, käkat chips och spelat spel är det nu dags för att natta. Imorgon blir det storstädning, jag älskar när det blir rent, fast jag hatar att städa. Fråga Emem. Hon får typ en hundring i timmen för att städa mitt rum. Ibland myglar jag, för ibland tar det typ tre timmar och hon får fortfarande bara en pizza och en dosa snus. Förlåt raring, du vet att jag älskar dig.

Ett gott skratt förlänger livet!

Kommentera mera!
Postat av: Malin

Var roligt att ses en stund ;)

2009-10-25 @ 17:11:37
URL: http://lillirose.blogg.se/

Kommentera mera!

Jag vill kalla mig:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag vill skriva:

Trackback
RSS 2.0